Известие

Collapse
No announcement yet.

нестабилни обороти дайте савет

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobi_33
    Първоначално публикувано от 531127
    Вижте си катализатора, това е индикация за задръстен катализатор.
    Колега,все пок става въпрос за карбураторна 33-ка. Не съм виждал досега такава с катализатор
    Как ве те и ламбда сонда имат веберите
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Bobo
      Първоначално публикувано от Bobi_33
      Първоначално публикувано от 531127
      Вижте си катализатора, това е индикация за задръстен катализатор.
      Колега,все пок става въпрос за карбураторна 33-ка. Не съм виждал досега такава с катализатор
      Как ве те и ламбда сонда имат веберите
      Ахъ , пък може дебитомера да се ебава.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #18
        hehe )) ujasa e pulen

        Колега ни са ибавайте с бай Staiger 4е положението е ужас направо , ве4е кат пусна педала на гаста като я карам на бензини падат оборотите и гасне и ме нерви се я даржа на смука4а а и тои нещо не е савсем в ред май хи4 не е 4увствителен както беше преди време .
        Зна4и проверих кои модел дросел е карбуратора мисля 4е е с диаметар 40 мм ,щото има некво букви там ДЛР 40 ... не6то си на карбураторите, са остава да намеря кинти за 4асти и работа и гориво да идвам да се прави,4е си е грех такава кола да прай такива номера


        не е карана на центровка от 3 години
        Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
        Звукът може да бъде
        описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

        Comment


        • #19
          Re: hehe )) ujasa e pulen

          Първоначално публикувано от staiger
          Колега ни са ибавайте с бай Staiger 4е положението е ужас направо , ве4е кат пусна педала на гаста като я карам на бензини падат оборотите и гасне и ме нерви се я даржа на смука4а а и тои нещо не е савсем в ред май хи4 не е 4увствителен както беше преди време .
          Зна4и проверих кои модел дросел е карбуратора мисля 4е е с диаметар 40 мм ,щото има некво букви там ДЛР 40 ... не6то си на карбураторите, са остава да намеря кинти за 4асти и работа и гориво да идвам да се прави,4е си е грех такава кола да прай такива номера


          не е карана на центровка от 3 години
          Абе то по-сксоро карбураториште ти са Делорто ,не Вебер щом носят идентифекация ДРЛА.Веберите са ИДФ .
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #20
            Re: hehe )) ujasa e pulen

            Колега то4ния надпис на карбовете е DRLA 40 FD i pi6e i weber i delorto по корпуса на карба , кажи са какъв комплект тряда купя (,4е в събота патувах сутринта за София и познаи ко стана на Драги4ево и Владая у4астака беше е********** си задръстването щото нема кои да нахвърля сол по шосето беше както казват ДЖАМ пътя мн мн много гориво ми замина там ама касмет) ,ве4е 6те се принудя сам да разглобя карбовете не се издържа ,ама после немога да ги центровам ина4е другото ще го направя ,
            ПРЕДЛАГАМ НЯКОИ УСЛУЖЛИВ И ЩЕДАР КЛУБАР ДА ИЗНЕСЕ ЛЕКЦИЯ ЗА РЕМОНТ НА КАРБОВЕ И ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ И МЕТОД ЗА ЦЕНТРОВКА (ПОНЕ ДА ПАЛИ И ДА ВАРВИ НЯКАК)

            Какво мислите по вапроса ))
            Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
            Звукът може да бъде
            описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

            Comment


            • #21
              През форума няма как да се научиш да ги центроваш
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobi_33
                Ами аз си мисля че някой си е въртял сместа както му дойде - за всеки цилиндър индивидуално. Па може поплаваците да отварят и затварят къде си искат. Па мое и да не затварят. Па мое и некой да е въртел делкото накъде му дойде, нали са му слагали все пак газ на човека, некои "майстори-газаджии". Щото се случва тия газаджии да се окажат и карбураторджии. Виждал съм често такива "тунинговани" коли от газаджии. Ма треа на човека да му я види някой колата, па тогава да се разбере.
                Леле Бобоооо! Много дълго писание. Ами ако са навили малко повече винчетата за отваряне на клапите какво става???

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от stranger
                  Първоначално публикувано от Bobi_33
                  Ами аз си мисля че някой си е въртял сместа както му дойде - за всеки цилиндър индивидуално. Па може поплаваците да отварят и затварят къде си искат. Па мое и да не затварят. Па мое и некой да е въртел делкото накъде му дойде, нали са му слагали все пак газ на човека, некои "майстори-газаджии". Щото се случва тия газаджии да се окажат и карбураторджии. Виждал съм често такива "тунинговани" коли от газаджии. Ма треа на човека да му я види някой колата, па тогава да се разбере.
                  Леле Бобоооо! Много дълго писание. Ами ако са навили малко повече винчетата за отваряне на клапите какво става???
                  Става че нема да върви повече, ама ще харчи повече. Обаче нема да реда черва от гълъби и мидени черупки и да права заклинания, за да разбера какво й е на колата. Като дойде, ще разбереме. Той човека е написал, че карбураторите, са му и Weber, и Dellorto едновременно. Това много ме обърква. По мое мнение трябва да са Dellorto. Ама ще видиме на място.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #24
                    [quote=Bobi_33]
                    Първоначално публикувано от stranger
                    Първоначално публикувано от "Bobi_33":3huqk4wx
                    Ами аз си мисля че някой си е въртял сместа както му дойде - за всеки цилиндър индивидуално. Па може поплаваците да отварят и затварят къде си искат. Па мое и да не затварят. Па мое и некой да е въртел делкото накъде му дойде, нали са му слагали все пак газ на човека, некои "майстори-газаджии". Щото се случва тия газаджии да се окажат и карбураторджии. Виждал съм често такива "тунинговани" коли от газаджии. Ма треа на човека да му я види някой колата, па тогава да се разбере.
                    Леле Бобоооо! Много дълго писание. Ами ако са навили малко повече винчетата за отваряне на клапите какво става???
                    Става че нема да върви повече, ама ще харчи повече. Обаче нема да реда черва от гълъби и мидени черупки и да права заклинания, за да разбера какво й е на колата. Като дойде, ще разбереме. Той човека е написал, че карбураторите, са му и Weber, и Dellorto едновременно. Това много ме обърква. По мое мнение трябва да са Dellorto. Ама ще видиме на място.[/quote:3huqk4wx]

                    Викни и мен да участвам в разглабянето! Ако не друго, поне ще си спретнем купон със Сашето

                    Comment


                    • #25
                      [quote=stranger]
                      Първоначално публикувано от Bobi_33
                      Първоначално публикувано от stranger
                      Първоначално публикувано от "Bobi_33":2r5guhfk
                      Ами аз си мисля че някой си е въртял сместа както му дойде - за всеки цилиндър индивидуално. Па може поплаваците да отварят и затварят къде си искат. Па мое и да не затварят. Па мое и некой да е въртел делкото накъде му дойде, нали са му слагали все пак газ на човека, некои "майстори-газаджии". Щото се случва тия газаджии да се окажат и карбураторджии. Виждал съм често такива "тунинговани" коли от газаджии. Ма треа на човека да му я види някой колата, па тогава да се разбере.
                      Леле Бобоооо! Много дълго писание. Ами ако са навили малко повече винчетата за отваряне на клапите какво става???
                      Става че нема да върви повече, ама ще харчи повече. Обаче нема да реда черва от гълъби и мидени черупки и да права заклинания, за да разбера какво й е на колата. Като дойде, ще разбереме. Той човека е написал, че карбураторите, са му и Weber, и Dellorto едновременно. Това много ме обърква. По мое мнение трябва да са Dellorto. Ама ще видиме на място.
                      Викни и мен да участвам в разглабянето! Ако не друго, поне ще си спретнем купон със Сашето[/quote:2r5guhfk]

                      ОК
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #26
                        Ми аз какво да кажа, като мойта 33-ка от 3.,4 дни има същия проблем ,а не е с карбуратори(инжекция)Ако бях с карбуратори да се успокоя ,че вероятно там е проблема.Но като не е ,тогава какво може да еВсичко си и беше наред ,вървеше си иделано,докато не я закарах на майстор да и оправи окончателно бензина(че 2 пъти я прави да пали и да върви на бензин,но не беше я изкусурил както трябва).Та преди 5 дена му я оставих да я доизкусорява и като си я взех -все едно я беше ударил гръм-нестабилни обороти,тресе се двигателя ,а с него и цялата кола и е готова да гасне.Оказа се ,че едно маркуче се било скъсало в края ,резнахме го и колата живна.Обаче на следващия ден пак почна да се тресе и да е нестабила с оборотите.А маркучето още си беше здраво и не беше мръднало
                        А като я настъпя как си знам-проблеми никви.Но на празния ход не ми харесва нещоАко някой може да каже нещо по въпроса му благодаря предварително .

                        Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
                        Втора национална среща на 155

                        Comment


                        • #27
                          Моят автомобил се тресеше, понеже делкото "прескачаше". Може би е добре да се погледне? Аз трябваше да сменя капачката, съответно механика направи и настройка и колата започна да се държи отлично.
                          Alfa Romeo 33 1.7 i.e. '89

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от milenamr
                            Ми аз какво да кажа, като мойта 33-ка от 3.,4 дни има същия проблем ,а не е с карбуратори(инжекция)Ако бях с карбуратори да се успокоя ,че вероятно там е проблема.Но като не е ,тогава какво може да еВсичко си и беше наред ,вървеше си иделано,докато не я закарах на майстор да и оправи окончателно бензина(че 2 пъти я прави да пали и да върви на бензин,но не беше я изкусурил както трябва).Та преди 5 дена му я оставих да я доизкусорява и като си я взех -все едно я беше ударил гръм-нестабилни обороти,тресе се двигателя ,а с него и цялата кола и е готова да гасне.Оказа се ,че едно маркуче се било скъсало в края ,резнахме го и колата живна.Обаче на следващия ден пак почна да се тресе и да е нестабила с оборотите.А маркучето още си беше здраво и не беше мръднало
                            А като я настъпя как си знам-проблеми никви.Но на празния ход не ми харесва нещоАко някой може да каже нещо по въпроса му благодаря предварително .
                            Не ми ли знаеш телефона че питаш в форума?
                            RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                            0899832271 Сашо

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Lisan
                              Първоначално публикувано от milenamr
                              Ми аз какво да кажа, като мойта 33-ка от 3.,4 дни има същия проблем ,а не е с карбуратори(инжекция)Ако бях с карбуратори да се успокоя ,че вероятно там е проблема.Но като не е ,тогава какво може да еВсичко си и беше наред ,вървеше си иделано,докато не я закарах на майстор да и оправи окончателно бензина(че 2 пъти я прави да пали и да върви на бензин,но не беше я изкусурил както трябва).Та преди 5 дена му я оставих да я доизкусорява и като си я взех -все едно я беше ударил гръм-нестабилни обороти,тресе се двигателя ,а с него и цялата кола и е готова да гасне.Оказа се ,че едно маркуче се било скъсало в края ,резнахме го и колата живна.Обаче на следващия ден пак почна да се тресе и да е нестабила с оборотите.А маркучето още си беше здраво и не беше мръднало
                              А като я настъпя как си знам-проблеми никви.Но на празния ход не ми харесва нещоАко някой може да каже нещо по въпроса му благодаря предварително .
                              Не ми ли знаеш телефона че питаш в форума?
                              Е що да не пита у форума айде отговори и сега
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Bobo
                                Първоначално публикувано от Lisan
                                Първоначално публикувано от milenamr
                                Ми аз какво да кажа, като мойта 33-ка от 3.,4 дни има същия проблем ,а не е с карбуратори(инжекция)Ако бях с карбуратори да се успокоя ,че вероятно там е проблема.Но като не е ,тогава какво може да еВсичко си и беше наред ,вървеше си иделано,докато не я закарах на майстор да и оправи окончателно бензина(че 2 пъти я прави да пали и да върви на бензин,но не беше я изкусурил както трябва).Та преди 5 дена му я оставих да я доизкусорява и като си я взех -все едно я беше ударил гръм-нестабилни обороти,тресе се двигателя ,а с него и цялата кола и е готова да гасне.Оказа се ,че едно маркуче се било скъсало в края ,резнахме го и колата живна.Обаче на следващия ден пак почна да се тресе и да е нестабила с оборотите.А маркучето още си беше здраво и не беше мръднало
                                А като я настъпя как си знам-проблеми никви.Но на празния ход не ми харесва нещоАко някой може да каже нещо по въпроса му благодаря предварително .
                                Не ми ли знаеш телефона че питаш в форума?
                                Е що да не пита у форума айде отговори и сега
                                Щото през фона е по бързо и лесно, няма време за нет. Па има и по знаещи в форума!
                                RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                                0899832271 Сашо

                                Comment

                                Working...
                                X